دکتر سنج

چرا دکترسنج؟

چند سال پیش، پدر خانومم که مشکل تنفسی و خستگی مفرط داشت برای درمان پیش یه دکتری بردیم. اون بعد از معاینه و نوار قلب و اکو و انواع تست های مختلف، مشکل قلب تشخیص داد و در نتیجه یه سری دارو تجاویز کرد.

بعد از چند ماه که بنده خدا داروها رو مصرف می کرد می دیدیم که اصلن حالش بهتر نشده که هیچ داره بدتر هم میشه. بنابراین، گشتیم و کلی پرس و جو کردیم تا یک متخصص قلب که پروفسور بود رو پیدا کردیم و با کلی زحمت و دردسر تونستیم یه وقت ازش بگیریم. پدرخانمومو بردیم پیشش و گفتیم که قبلا که دکتر رفتیم این داروها رو داده. بعد از معاینه گفت: «ایشون که اصلا مشکل قلبی ندارن! کدوم بی سواد مشکل قلبی تشخیص داده و این داروها رو تجویز کرده؟» ما هم که گیج و خشمگین، وقتی پدرخانممو بردیم یه سری آزمایشات جدید رو انجام داد، فهمیدیم که بیچاره، مشکل تیروئید پرکار داره و قلبش هیچیش نیس!
ما همش نگران بودیم که داروهایی که قبلا بی دلیل خورده بود رو قلبش اثر منفی نذاشته باشه.
با خانومم رفتیم سراغ دکتر قبلیه و کلی بهش اعتراض کردیم. برگشته با پر رویی هرچه تمام به ما میگه: « من الانم تشخیصم همونه و میگم قلبش مشکل داره. میخواستین نیاین اینجا. من که دعوتنامه نفرستاده بودم براتون.»

خواستیم بریم شکایت کنیم ازش. این داستان رو با هر کسی مطرح می کردیم، درد دل ها و نمونه های مشابه شنیدیم و هربار بیشتر از وضع موجود متنفر و عصبانی می شدیم. حتی یک نفر از این میگفت که پدرش به خاطر اینکه نداشتن برای عملش «زیر میزی» بدن به دکتره، فوت شده بوده!!!

اینطوری بود که ایده دکترسنج به ذهنمون خطور کرد. دکترسنج رو ساختیم تا به کمک شما فضای پزشکی شهر و کشورمون رو تغییر بدیم. دکترهای خوب، محترم و انسان دوست رو به همدیگه معرفی کنیم و به «بعضی های دیگه» بفهمونیم همه چیز پول نیست!

بهترین پزشکان ایران چه کسانی هستند؟

دکترسنج

نوشته های:دکترسنج
مرجع نظرسنجی و امتیازدهی بیماران به دکترها. دنبال یک دکتر متخصص و مجرب می‌گردی؟ بهترین دکترها بر اساس تخصص در دکتر سنج هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا