آدرس: تهران تهران - بزرگراه شهید چمران خیابان یــمن - خیابان شهید اعــرابی 230311
شما به بیمارستان آیت اله طالقانی مراجعه کردهاید؟
نظرتان را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید.
دکترسنج با هدف تسهیل در آشنایی با اعضای جامعه درمانی و سلامت و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی، و همچنین افزایش مشارکت شهروندان در ارتقای نظام سلامت کشور راهاندازی شده است. دکترسنج هیچگونه مسئولیتی در قبال نظرات و امتیازات ارائه شده توسط کاربران ندارد. نظراتی که خلاف قوانین جاری کشور باشند پس از بررسی حذف خواهند شد.
امتیازدهی و نوشتن نظر
نظرات و امتیازات درباره بیمارستان آیت اله طالقانی
تایید یا رد نظرات توسط هوش مصنوعی انجام میشود اما ممکن است ۱۰۰٪ دقیق نباشد. اگر نظری نامناسب مشاهده کردید، لطفاً با کلیک روی آن را گزارش دهید. همکاری شما در ارتقای نظام سلامت کشور و خدمت به جامعه بسیار ارزشمند است.
سپیده تقی پور
در قسمت بخش زنان، تیم دکتر نفیسه فقیه، یک خانم دکتری که ارشد کار آموزان بود قد متوسط چاق و موهای رنگ شده طلایی بور اسمش و یادم نمیاد،بسیار بی ادبانه و نامحرمان و توهین آمیز و عصبی و پرخاشگر بودند مدارک پزشکیم رو به ایشون دادم بی توجه و سطحی تند تند رد میشد و هی با سوالاتی سرم داد میزد اونقدر بهم استرس داد و بی احترامی کرد یادم رفت مشکلات و سوالاتم رو بپرسم همینطوردو ماه قبل هم مراجعه کردم خانم دکتر فخر السادات یاسایی که اونقدر کهولت سن دارن بجای طبابت باید خونه استراحت کنند چون فراموشی دارن و دائم از کار آموزان میپرسیدن چیکار باید کرد واقعا رفتارهایشان زشت و زننده و توهین آمیزه و بسیار بیسواد هستن واقعا هرج و مرج و سو مدیریت و بی مسولیتی شدیدی در بخش زنان و نسبت به طبابت و رسیدگی مشاهده کردم
فاطمه زهرا ترکاشوند
پرستار های اورژانس و بخش گوارش جزو مهربون ترین ادم هایی بودن که دیدم ولی متاسفانه بسیار بی نظم و کثیف ،من با مفهوم دیگه ای از کثیفی تو این بیمارستان آشنا شدم کف بیمارستان پر از ادرار بود
حمید
امکانات اصلا وجود نداره
بیماران براشون مهم نبستن
هیچ توضیحی به مریض نمی دن
من یک هفته تو سی سی یو بودم
آب سرد
حمام نمیشد رفت
دکتر خودش یکبار هم بالاسرم نیومد فقط دستیاراش اومدن که هیچی حالیشون نبود
هیچ نفطه مثبتی نمیشه برای این بیمارستان برشمارد
شهروند
باتوجه به اینکه مراجعه بیماران زیاد و پرسنل و نیرو کم و بیمارستان بسیار بزرگ می باشد بالطبع ضعف هایی در اداره بیمارستان به وجود می آید.قطعا این بیمارستان هم چون بیشتر بیمارستانهای دولتی نیاز به حمایت و نظارت بیشتر دارد.
یوزارسیف
رفتار و اخلاق خدمات و انتظامات پرستاران خیلی خیلی بد زیر صفر
محمدی
واقعا از هر نظر افتضاح خواهش میکنم بیمارو وقتشو اتلاف نکنید این بیمارستان ،چون ب هیچ وجه ب بیمار ک مسن باشه اهمیت نمیدن و فوق العاده بی نظم و بی قانون کار انجام نده هستن امیدوارم پیامم رو بخونید چون از سر دلسوزی نوشتم من ک وقتم هزینم بی جا شد ولی شما ارزش برای خودتون و بیمارتون قایل باشید
skh
خیلی افتضاح،ستاره های خالی هم براش زیاده، خراب ،اینایی که میگم درواقع تعریف از بیمارستانه،کهنه،غیربهداشتی،
برای مردم ارزش قائل نیستن،جلوی بخش بستری مادران با روحیه لطیف و مادرانه باید شاهد جنازه و کثیفی و تختی که پاهات با شرایط زایمان کفش موقع نشستن آویزون میمونه ...،خواهشا نرید اینطور بیمارستان ها ،بزارید این بی نزاکتی جمع بشه، برای طرف مقابلتون شعور قائل باشید من آدم ام میام بیمارستان نه حyوون
محمد
بی نظم ترین بیمارستانی که دیدم ،فقط مردمو کردن موش آزمایشگاهی
هیچیش به بیمارستان نمیخوره
هادی
بی نظم ترین،کثیف ترین،و بی در و پیکرترین بیمارستان که دیدم،ادم زنده اینجا میمیره ،چه برسه مریض بخواد بیاد و جواب بگیره
نیلوفر
بخش سی سی یو قلب تمامی تجهیزات قدیمی و کهنه و خراب هستند اصلا رسیدگی نمی کنند
یزدانی علی
رفتار و مراقبت پرستاران صفر
پزشکان عالی
زارعی
راضی نیستم
زهره
برای کیسه صفرا و پانکراس رفتم. نتیجه بخش بود. بعد از ۱۰ روز خوابیدن در بیمارستان جم و پاسارگاد بدون بهبودی به پیشنهاد دکترم اینجا اومدم. کاملا راضی بودم با توجه به هزینه ها و پزشکان حاذق اونجا
الیاسی
بسیا بسیار نامنظم و کثیف
چار ساعت باید دنبال پرستار بدویی تا بیاد کار انجام بده
معین سیفی
وضعیت پذیرش بیمارستان افتضاح
درمانگاه ها افتضاح
نظافت و بهداشت فوق العاده افتضاح
امکانات بستری زیر صفر و افتضاح
واقعا خجالت آور و زننده
به داد مردم برسید
علی بیهقی
رفتار پرستاربخش آی سی یو طبقه دوم، با بیمار و خانواده ها خوب نیست
شراهی
متاسفانه بیمارستان با ظاهری قدیمی و مشاعات کثیف و نامرتب و جای پارک نامناسب
ناصر جهانی
به هیچ عنوان بیمارستان خوبی نیست عزیزانتون رو اونجا نبرید
فراهانی
پرستارای بخش بستری ای سی یو ط دوم افتضاح هستن
محموی
پرستاران داخل ای سی یو طبقه دوم و مخصوصا .پرستار حمل بیمار از ای سی یو به بخش بستری طبقه دوم که بسیار رفتارشون با مریض زشت بود. و پرستاران که قسمت پذیرش همین بخش پرستاری طبقه دوم هستند رفتار انسانی با بیمار و همراه ندارند.
رضا شایسته
پرستار انتقال مریض به بخش icu طبقه دوم و پذیرش بستری طبقه دوم ای سی یو افتضاح هستند و نظارتی روشون نمیشه من معاونت دانشگاه بهشتی شکایت خواهم کرد با ادله مدرک و مستند که دارم
علی رضا
ای سی یو طبقه دوم، نحوه انتقال بیمار به بخش طبقه دوم. افتضاح هست. برخورد افتضاح هست. این همه نظرات منفی. هست، متاسفانه بازم همینه
جندقی
خیلی رسیدگی بد بود ملافه خیلی کثیف بود خود بیمار باید عوض میکرد خیلی سرویس بهداشتی کثیف بود رسیدگی افتضاح غذا افتضاح و اصلا پاسخگو نیستن مریض همراه نداشته باشد مریض میمیرد
معصومه تلخابلو
من دیشب اونجابودم بامعده دردشدید رفتم رفتارخانمی که تریاژبودن بسیاربدبودواردشدیم باوجودتخت خالی اجازه درازکشیدن روی آن روبه من نمیدادن که اعتراض کردم گفتم نمیتونم بشینم بایددمربخوابم بعدازیکساعتی نوبتم شداومدن آرمایش خون گرفتن فرستادن سونوگرافی برخورداون خانم پزشک فقط عالی بودبرگشتم دوساعتی بعد جوابهااومدبه من سرم زدن وقتی تموم شد خواستن ترخیصم کنن پنج ساعتی اونجابودم که به هم گفتن آزمایش خون نگرفتین که دیگه من نموندم آیابه محض رسیدن آزمایشهانبایدهمزمان انجام بشه تابیماری که اینهمه دردداره وباامیدی میاداونجا بااینهمه پرخاشگری ورفتاربدبابیمارمواجه نشه
حمیدولیزاده
جهتانتقالبیمارازخودروبه
داخلاورژانسویلچروتخت
وجودنداشت
درصورتیکهجاهایدیگهدم
دربورودیفراواندارند
رضا
بسیار بی نظم و انضباط
هماهنگ نبودن تیم درمان
عدم نظافت عمومی
Mahnaz eslami
۱-عدم حضور پزشک بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا تا آخر هفته
۲-نبود ملحفه تمیز برای بیماران
۳-جابه جایی بیمار برای انجام CT,mrcp,سونوگرافی،رادیوگرافی،... به عهده همراه بیمار بوده و زمانی که تقاضای کمک بهیار داشتم در پاسخ نیرو نداریم
۴-قطعی آب در ساعات پایانی شب تا صبح
۵-تعمیر لوله های آب در طبقه همکف و ایجاد بوی بد و سروصدا
۶-به دلیل تعمیر لوله ها مسیر منتهی به سونوگرافی مسدود شده و برای انتقال بیمار از مسیر ناهموار و محوطه بیرون باید استفاده کرد
۷-مشکلات دائمی آسانسورها
۸-استعمال دخانیات داخل بخش توسط بیمار و همراه بیمار و حتی پرسنل بخش
۹-پاسخگو نبودن پزشک اصلی با بیمار یا همراه بیمار و ارجاع دادن آنها به دستیاران خود
۱۰-ایراد داشتن وسایل سرمایشی در اتاق های بخش
۱۱-هرج و مرج،کشمکش،نزاع،
درگیری هر روزه در بخش
۱۲-و حکایت همچنان باقیست...
رضا حمزه
خیلی بد اسانسورها خراب روشنی داخل راهروها ضعیف نظافت صفر بوفه داخل بخش بوی روغن سوخته غذا دیونت میکنه لطفا ذسیدگی شود
بهرام
٪۹۵ کبد همسرم از بین رفته بود و احتیاج به پیوند اورژانسی داشت
بعد از مراجعه ، او را به انجام مراحل طولانی و سخت کمیسیون پزشکی و دریافت نظر ۱۰ دکتر فرستادند
روزهای زیادی را در صف انتظار ، پشت در مطب برای ثبت نظرات دکترهای کمیسیون پزشکی گذراندیم و قبل از دریافت نظرات همه دکترها حالش بدتر و بدتر و بستری شد و چند روز بعد ، فوت کرد
برای دریافت نظرات دکترهای کمیسیون پزشکی برای شخصی که نزدیک به مرگ هست ، چرا نباید مراحل اورژانسی انجام شود و بیمار سریعتر در لیست پیوند قرار بگیرد و واپسین روزهای زندگیش رو در پشت در مطب ۱۰ دکتر بگذراند ؟
شهروند مستاصل
بیمارستانی بسیار کثیف و بی نظم . سر و صاحاب نداره. خیلی خیلی کثیف. برخی راهرو ها سقفش ریخته. برای سونوگرافی باید ۱ ساعت منتطر شی دکترش بیاد. بیمارهای زیادی از زندان میارن. رسیدگی خیلی خیلی کند هست. مدیریت در حد فاجعه. بسیاری از اتاقها آلوده و کثیف. دسترسی به بخشهای مختلف بسیار دور از هم. پرستارهاش زحمتکش و خوب هستند ولی بیمارها بسیار ناراضی . نیاز با بازسازی و ساماندهی داره. صد رحمت به بیمارستان بوعلی
لیلا
بخش گوارش سرویس توالت ایرانی ۱ دونه فعاله بقیه اش خرابه
بخش گوارش هم بیمارها نیاز به دستشویی دارن و خودشون رو کثیف میکنن تا نفر بعدی بیاد بیرون خواهشا رسیدگی کنید
الان هم بیمار من بستری هست در حال حاضر
مهدی
سرپرستاربخش ترک اعتیاداین بیمارستان اصلا بااکثربیماران رفتارخوبی ندارن وداعم میگندکه داروی متادون نداریم و اصلا ادب رو رعایت نمیکنندایشون
احمد
مسعود کشاورز
Neda
کدخدا
مراجع
مهدی
حاج قاسم نصیری